پیاده رو
پیاده رو

پیاده رو

اون جاش که تصمیم میگیری یه اشتباه رو دوبار تکرار نکنی...

روزی که شروع کردم به دیدن این انیمه، فکر نمی کردم اینقدر خفن باشه و بتونه مجذوبم کنه. انیمه زیاد ندیدم راستش. اون چندتاییم که دیدم زمین و زمان و انیمه بینای خفن تاییدشون کردن. واسه این یکیم وقت نداشتم و نمی خواستم ببینمش ولی اسم خوبی داشت. از اون اسما که هی فضولیت نمیذاره آروم بگیری که "چرا اینه اسمش؟ جریان چیه؟" و اینا. این انیمه می خندونتتون، به فکر میندازتتون و باعث میشه یه عالمه چیز درمورد "آدم کشی" یاد بگیرین. :D


کارما آکابانه تو قسمت دوم خودشو نشون میده و از همون لحظه ی اول که دیدمش با خودم گفتم "چه خفن!". و خوب فکر نمی کردم بتونه از اینم خفن تر بشه. ولی بعد از امتحانات نهایی، بعد از شکست تلخش، بعد از حرفای تلخ تری که کورو سنسی بهش میزنه، میکشه عقب و فکر میکنه. فکر میکنه که کجای کارش اشتباه بوده؟ که کجا  رو اشتباه رفته که الان باید این خفتو تحمل کنه؟ جالب اینه که قبل امتحانا کورو سنسی بهش میگه که یه کم بیش تر درس بخونه و کارما معتقده که تا همینجاشم زیاد خونده.


گذشته از همه اینا من مبارزشو خیلی دوست داشتم. با یه قاتل حرفه ای رو در رو میشه و مثل همیشه هرچی دلش میخواد بارش میکنه. بچه ها میخوان جلوشو بگیرن که معلمشون جلوشونو می گیره. و میذاره کارمایی که الان خیلی خفن تر شده خودشو نشون بده.


His chin is down. So far he has been showing off his swagger with his chin in the air, looking down on opponents. But this is different. His words may be rough as ever…but his eyes are looking straight ahead, alert observing his foe head on


این تیکه از انیمه یکی از بهترین چیزایی بوده که تو عمرم دیدم. این دست کم گرفتن حریف، این که سرش همیشه بالا بوده، خیلی واسم اتفاق افتاده و خیلی قابل درک بود واسم.  این که یاد می گیری از حریفت بهتر نیستی و حتی ممکنه ضعیف ترم باشی. ولی این قدرت نیست که برنده رو تعیین میکنه...

نظرات 6 + ارسال نظر
غزال سه‌شنبه 24 شهریور 1394 ساعت 20:18

آه خدای من :)) کارما :)) من احساس میکنم این بشرو انیمه ندیده کاملاً میشناسم و همه ی رفتار و حرکاتشو میدونم. :-"

رکس! :جیمز

انیمه ندیده! =)) ببین آرمینا چه کرده. :))

غزال! :جیمز

فرارى سه‌شنبه 24 شهریور 1394 ساعت 12:14

آره من از ناگیسا هم خوشم میاد! :-"

به نظر من عوامل سازنده این انیمه باید یه توضیحی میدادن اون اول درباره ناگیسا. من ده قسمت سرکار بودم باو. :D

عاقل سه‌شنبه 24 شهریور 1394 ساعت 04:00

قهر نه...ولی احساس می کنم کارم تموم شده.

.......

عاقل دوشنبه 23 شهریور 1394 ساعت 02:24

خب...یه مشکلی هست...

تو دیگه دیوونه نیستی...

عاقل دنبال دیوونه می گشت...ولی پیداش نکرد. نه تو دیوونه ای نه اینجا دیوونه خونه.

خو قهر نکنی بری؟! :D

آره. شاید دیگه دیوونه نباشم ولی زیادم فرقی نکرده. تو میتونی عاقل بمونی هنوز...

فراری یکشنبه 22 شهریور 1394 ساعت 14:07

می‌تونی از غزال بپرسی در مورد اسکرین شات. :)) سکانس به سکانس ینی. :)) بعد نگاه می‌کنم می‌بینم حق مطلب رو ادا نکرده باز اسکرین‌شات می‌گیرم. :))

اونجایی که سر امتحانای میان‌ترم چاقو می‌کنه تو چشم کورو سنسی، ناگیسا می‌گرخه؟! =))

لحنش خیلی آروم و نرم و بی‌خیاله. خیلی هم همیشه ریلکسه. بعد دقت کنی تمام جاهایی که همه گرخیدن ( به جز چند تا صحنه، مثلاً اون آخرا ) اصن یا قیافه‌ی کارما رو نشون نمی‌ده، یا یارو هنوز دستش تو جیبشه و بی‌خیاله! :ویب

بعد من اون حالت محافظ طوری که به ناگیسا داشت هم دوس داشتم. اون آخر. اونجایی که بچه‌های کلاس بالایی دارن چرت می‌گن. کلاً! :دی

خیلی حال میده این اسکرین شات گرفتن. :)) آدم حس میکنه خودش فیلمو ساخته اصن! :))

من هی دلم میخواد بشینم قسمتای این لحنیو جدا کنم بشینم گوش بدم. :))

ناگیسا سر اون مبارزش با اون مرتیکه. خیلی خوشم اومد از اون شیوه ی دو سلاح.

فراری شنبه 21 شهریور 1394 ساعت 22:36

آیداااااااااااااااا !! :shout:
ما باید با هم انیمه ببینیم! :shout:

آیدا کارما عالیه، نه؟ کاراکترش معرکه‌س، نه؟! دیدی گفتم؟! وبلاگم؟ آپم؟! محشره! کاراکترش واقعاً.. دارم سعی می‌کنم به خودم مسلط شم ولی عالیه دیگه! مگه نه؟! :ویب مگه نه؟! :ویب

دقیقاً من همین ِ مبارزه‌ش رو خیلی دوست داشتم که خودش بود. آخرشم اون کرمی که به آدم‌کُشه ریخت. :)) عالیه این یارو. :))

و این نکته‌ی کاراکترش که همیشه شوخی می‌کنه.. یخ ِ حس و حال بچه‌ها رو می‌شکنه. اونجایی که ترورشون شکست خورده اون آخر؟! اونجا مثلاً! :))

اون عکسه رو هم من خیلی دوس دارم. خودم یه لحظه بعد از اینو گذاشتم. اینجا عالیه..

آره! باید زیاد با هم انیمه ببینیم! :shout:

عالی اصن کمشه. خیلی خوبه. پستت همه چی رو گفته بود چیزی نمونده بود واسه گفتن. بات استیل وی کن تاک ابوت هیم عه لات. :ویب

اون کرمی که ریخت. :)) ینی اصن انتظارشو نداشتم. اون لحنی که میگیره به خودش. :)) من عاشق صداشم فقط. :))

کارما و کورو سنسی به هم خیلی میان. ینی هرجا با هم افتادن من فقط خندیدم. :))

بعد فقط منم یا توام هی دلت میخواست اسکرین شات بگیری؟ :D

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد