پیاده رو
پیاده رو

پیاده رو

Just Be Yourself!

همان طور که داشتم موهایم را شانه میکردم یکهو به سرم زد که لاک بزنم. شاید مقوله لاک زدن اصلا موضوع خاص و جالب توجهی نباشد ولی می دانید برای کسی که عمری دلش خواسته موتورسواری کند و به قول دوستان صخره ها را درنوردد، لاک زدن یک جور رفتار خیلی به درنخور است که اصلا و ابدا به دست و صورت زخمی و کفش هایی که به یک سال نکشیده پاره می شوند نمی آید.

 

بعد موهایم را با کش مشکی رنگم دم اسبی بستم و دعا دعا کردم مامان نبیند که من دارم در کمدش دنبال لاک می گردم. 


به هرحال الان لاک صورتی رنگی بر روی ناخن هایم جا خوش کرده و.....

 

تایپ کردن چقدر با لاک صورتی بهتر است!

 

نظرات 4 + ارسال نظر
فراری پنج‌شنبه 19 شهریور 1394 ساعت 22:14

انقد جلو چش ِ "ویولت" بنفش بنفش نکنیناااا ! :جیغ

هیچ تضادی نداره. اون ترمی که کارگاه اتومکانیک داشتیم، من دستایی داشتم با لاک ِ صورتی و روغن ِ موتور!

پی‌نوشت:
حاجی‌ت اولین کسی بود که موتور آورد پایین و جمعش کرد.

من تازه به این درجه از معرفت رسیدم خو!

بعدشم بنفششششششششششششششششش! :جیغ

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 19 شهریور 1394 ساعت 22:13

زنده باد ویرگول! زنده باد آِیدا! زنده باد من! زنده باد بنفش!

+ توی عکسِ دیروز از استیکرِ، دیدم لاکِ صورتی داری، متعجیبدم یه کم، محلش نذاشتم، ینی دقیق نفهمیدم چرا تعجب کردم، بعد الان فهمیدم که اون موقع شخصیتِ آیدا و بالکل، آنتی‌دخترانه بودنش رو فراموش کرده بودم.
بنفش بزن البته. به زدنِ لاکِ بنفش، هر چقدر هم دخترانه باشی حق داری ادامه بدی! D:

++ بنفششششششش!

نگا کن روزگار مارو! =)) فراموش کرده بوده! =)) عالی! عالی! =))

من گفته بودم که اتاقم کمداش و تخت و کلا همه چیش بنفشه؟ :سوت مثلا

mikaeil پنج‌شنبه 19 شهریور 1394 ساعت 22:13 http://mikikam.persianblog.ir/

ویرگول پنج‌شنبه 19 شهریور 1394 ساعت 22:12

یکی برا من یه طیف لاک بنفش بخره لدفن:-(

بنفش!

واسه منم لدفن! :گربه ی شرک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد