پیاده رو
پیاده رو

پیاده رو

عشقه این قندمون!

- خانم خانم اون جا رو ببینید [ اشاره به کاغذی! ] کلاس ما رتبه اول مدرسه شده!عینک

 

خم میشه رو کاغذ و بعد با یه ژست منحصر به فرد عینکشو در میاره و میزنه به چشمش. کاغذ رو میخونه و میپرسه: 

 

- براساس چیه اینا؟

 

- خانم براساس ادب، کمالات، فضل، هوش! :))

 

- نه بابا! بذار [ درحال برداشتن ماژیک ] منم یه چیزی اضافه کنم. مقام اول سخن وری در مدرسه!

 

- =)))

نظرات 2 + ارسال نظر
یه دوست جمعه 13 شهریور 1394 ساعت 19:19 http://www.beautifultime.blogfa.com/

سلام

زندگی همان لحظاتی است که زود گذشتن ام را خواهان هستیم. دیل کارنگی

بعله، بعله!

مجال خواه جمعه 13 شهریور 1394 ساعت 19:18

:|
کلاس ما بی‌شک با وجودِ یکی دو نخالهِ سخنور از همین قوم ضاله، باید در مقامی مشابه قرار بگیره..
درکتون می‌کنم.. یعنی زبون که نی! سنگ پامالهِ قزوینم نیستا، کارشون از اینم گذشته.

من دوسشون دارم اینارو!:|

من خودم خیلی از این حرفا میزنم!:|

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد