پیاده رو
پیاده رو

پیاده رو

Creativity!

این روزها که اینجانب درحال گلچین ویژگی های شخصیتی موردعلاقه ام هستم و بس کاریست دشوار، به این موضوع برخورده ام که من عاشق انسان های خلاق هستم!

 

خب به جز مورد معدودِ انگشت شمار، آدم های خلاقی در زندگی ام رفت و آمد نکرده اند. آدم های زیادی نبوده اند که خلاقیت و ابتکار از هر انگشتشان فوران کند و بنده غرق شوم در دریای خلاقیتشان!

 

اعتقاد پیدا کرده ام که آدم مهندس مملکت باشد ولی خلاق باشد، رفتگر مملکت باشد ولی خلاق باشد، اصلا بیکار و بیعار جامعه باشد ولی خلاق باشد، فی الحال خر باشد ولی خلاق باشد!

 

یکی از این آدم های خلاق بهمن بازرگان است! اگر شما هم جزو گروه خوره کتاب درسی ها باشید، یحتمل کتاب مبتکرانش را دیده اید. در وصف این آدم همین بس که من بی علاقه به شیمی و ایضا معلم شیمی را شیفته ساخته و باعث بالارفتن کیفیت شیمی اینجانب شده!

 

از دیگر آدم های خلاقی که دیده ام، پاتریک می تواند سردسته همه شان باشد!خنثیکافیست جمله ای بسیار ادبی و سرشار از مفاهیم عرفانی را از دهان مبارک خود خارج کرده و پاتریک در عرض ایکی ثانیه جمله را به نحوی به شما تحویل دهد که در ابراز تعجب دهان اژدها لنگ خود را درآورده و به سوی شما پرتاب کند!

 

انسان هایی را می شناسم که در زمینه نگاه کردن، خندیدن، راه رفتن و ایضا تا کردن لباس خلاقیت به خرج می دهند و اینان از بندگان شایسته خداوندند!عینک

 

باشد که روز به روز بر تعداد انسان های خلاق دور و برم افزوده شده و نیش اینجانب از حد بناگوش فراتر رود!


نظرات 4 + ارسال نظر
فراری پنج‌شنبه 19 شهریور 1394 ساعت 15:00

اوه..
عزیزم! من بی نظیرم!
سوت بزن.. اسمایلی گُل گُلی شدن ِ زیر سقف ِ آسمون ِ خداوندی!

مجال خواه پنج‌شنبه 19 شهریور 1394 ساعت 14:59

آدم های خلاق از برترین بندگان خداوندند.. و نظر کرده اند اصلا!
و همانان آدم، خر باشد ولی خلاق باشد.. :همر:
و همانان ما خیلی خلاقیم.. و شما خیلی خلاقید و فراری خلاق است.. ویرگول بسی خلاق است.. و همانا چقدر خلاق! ما چه قدر خوبیم.. :ستاد تلاشگزاران برای ترشح هورمون خودشیفتگی:

م.م.ن : و تو از خلاقان روزگاری.. :)

اجمعین خلاقین!

فراری پنج‌شنبه 19 شهریور 1394 ساعت 14:59

منم خلاق! منم خلاق! :shout:

خودشیفته رو ببین ها!

ولی بذار اعتراف کنم که چون می ترسیدم با آوردن اسمت اول لیست، دیگه جا نمونه واسه بقیه، شوتت کردم بیرون! :سوت رو به آسمون خداوندی

پرستو پنج‌شنبه 19 شهریور 1394 ساعت 14:58

آمین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد