پیاده رو
پیاده رو

پیاده رو

صرفا جهت اطلاع رسانی!

زندم! زندم!

 

بیل و کلنگ آوردن و کوچه رو کندن تا خونه بغلی که خیابون بزنن و اینا، وسط تلفنا رو هم هاپولی کردن و این گونه شد که بی اینترنت شدم فورِ وایل! بعد همین جا باید کمال تشکر و تعظیم و احترام رو از خونه بغلیه داشته باشم که مانع رسیدن خیابون به خونه ما شد، که حوصله بوق بوق ماشین و لایی کشیدن ندارم اصلا، حالا اگه فقط موتورا اجازه رد شدن داشتن یه چیزی باز!

 

آلبوم چاوشی! آلبوم چاوشی!

 

دارم قورتش میدم این یکی رو، هر ترک رمانیه برا خودش لامصب! یکی از یکی بهتر، من موندم بین این همه دلبر!بعد آدم دوست داره هدفونو برداره، راه بره گوش بده، راه بره گوش بده!

 

این یکی رو ببینین:


دستمو بالا گرفتم تو ضیافت اسیری
تا تو تا آخر دنیا سرتو بالا بگیری
دستمو بالا گرفتم تا توو قلبت پا بگیرم
تا ببینی با چه عشقی این شکستو میپذیرم

تو یه طوفان من یه جزیره من ناپلئون تو دزیره

جز تو کی میتونست از من همه دنیا رو بگیره
همه دنیا رو بگیره


نقطه ی تسلیم محضم نقطه ی آرامشم بود
اسمتو زمزمه کردم این تمام شورشم بود
توو هوای تو که باشم صاحب کل زمینم
من همه دنیامو دادم زیر چتر تو بشینم

شوق تسلیم تو بودن لحظه لحظه توو تنم بود
بهترین تصویر عمرم عکس زانو زدنم بود
عکس زانو زدنم بود

تو یه طوفان من یه جزیره من ناپلئون تو دزیره

جز تو کی میتونست از من همه دنیا رو بگیره
همه دنیا رو بگیره

 

پنی یک: متنفرم از این که بهم بگن نخند، متنفرم!

نظرات 1 + ارسال نظر
مجال خواه پنج‌شنبه 19 شهریور 1394 ساعت 15:13

وجودشون زیر سوال اونایی که میگن «نخند»

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد