پیاده رو
پیاده رو

پیاده رو

آقای خوشتیپِ خلافکار!

از این فیلم ها که خلافکار و موادفروش خیلی جذاب و خوشتیپ دارند و مردم هم هی تخیلی اند، تخیلی اند می کنند، دیده اید؟ خب من به شما می گویم که مردم خیلی شکر خورده اند و اصلا هم این موضوع زاییده ذهن توانای نویسنده نبوده!

 

من خودم چند وقتست یک خلافکارِ موادفروش را از زاویه ی دید بسیار خوب دیده ام. خب بروید و کشکتان را بسابید که همانا خیلی هم نویسنده ها زندگی واقعی را می نویسند و اصلا هم تخیل در کارشان جا ندارد!

 

 

پنی یک: اصلا هم نپرسید که این موادفروش را از کجا شناخته ام؟:دی

نظرات 9 + ارسال نظر
فراری پنج‌شنبه 19 شهریور 1394 ساعت 22:45

تا باشه از این موادا !

فراری پنج‌شنبه 19 شهریور 1394 ساعت 22:45

خب تو نشو، منم ببرمت شهر کتاب!

باش، بالاخره کتابم یه جور مواده!

فراری پنج‌شنبه 19 شهریور 1394 ساعت 22:44

نمی‌برمت شهر کتاب خودم دیگه! : shout :

منم میرم موادفروش جانی میشم!:shout:

فراری پنج‌شنبه 19 شهریور 1394 ساعت 22:40

نرو سمت اون کوچه‌هه! : shout :

کجای کاری که اینجانب از یک سالگی درحال تردد از اون کوچه‌ست!

فراری پنج‌شنبه 19 شهریور 1394 ساعت 22:40

میگم بشین درستو بخون جا پلکیدن با قاچاقچیا! : shout :

من نمی پلکیدم که، خودش داشت تو کوچه هه می پلکید!

فراری پنج‌شنبه 19 شهریور 1394 ساعت 22:40

بشین سر زیستت. بشین سر درست. پیکسل بی پیکسل ها!

درس ندارم، زیستم ندارم!

یعنی تو فکر کردی من به خاطر دوتا پیکسل دست از آرزوهام میکشم؟ رقمو ببر بالا!

فراری پنج‌شنبه 19 شهریور 1394 ساعت 22:40

لازم نکرده! بشین سر زبانت!

زبان تموم شده!

فراری پنج‌شنبه 19 شهریور 1394 ساعت 22:39

دلمون خوشه جوجه داریم! :|
برو سر درس و مشقت بچه، می‌گم کاکاشی بیاد بخوردت ها!

جوجه قرار نیست روزی مرغ بشه؟

مجال خواه پنج‌شنبه 19 شهریور 1394 ساعت 22:38

آیـــــــدا.. ؟
مواد فروش .. ؟
مواد .. ؟
تو .. ؟

تو هم با این آپ هات!

خودم نرفتم بخرم که، دیدمش!:دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد